Pazar, Ekim 15, 2006

Seccade Örneği..



6 yorum:

Serra dedi ki...

Cok guzel bir ornek. Gullu bir motifi yakin olarak fotograflayabilirseniz sevinirim. Elinize saglik.

Ayşe dedi ki...

evt bende çok severek kullanıyorum serra..gülün fotosunu en kısa zamanda eklemeye çalışırım..
Ziyaretin için tşkler..

Serra dedi ki...

Sagol Ayse, zahmet veriyorum.

life dedi ki...

Seninki pembelimiydi ben yavruağzı diye biliyordum beyaz üzerine pembede çok güzel olmuş.

life dedi ki...

Genelde bu örnek siyaha yapılıyor ya bende siyaha yaptım,gözüm alışmış.Beyaz da görünce farklı geldi:)

Ayşe dedi ki...

serra seve seve..
mislina seccadelerimin rengini o kadar incelediğini bilmiyordum.seccade işleme tutkundan heralde..
evt aslında bu örnek siyah üzerineydi.. yanlış hatırlamıyorsam..annem bu renge uygun görmüş:)