Perşembe, Mart 22, 2007

ARA ÖRNEĞİ..

Şimdiler de;pek kullanılmasa da araların çeşit çeşit örnekleri örülmeye devam ediyor. Benim evlendiğim zamanlar da kumaşın arasına geçen modeller vardı.Eski örnekte olsa ara örneğimi sizlerle paylaşayım dedim.Bu örneğin adı bildiğim kadarıyla, kabak çiçeği...

Sevgili annem;çarşafıyla,karyola takımıyla ve yastık başı ile takım örmüş.

Dantelin sarmasını ve pikosunu da kendim yapmıştım..

Uyku setleri çıkalı karyola takımlarının pabucu dama atıldı..Annelerimizin ne emeklerle ne masraflarla örüp,hazırladıklarını sandıklara demetliyoruz.Vicdan azabı çekiyorum.Hatırlıyorum da annem tek kız olduğum halde, dantel ipini kolisiyle alırdı:(
O düşünce ile kızıma fazla fazla bir çeyiz hazırlığı yapmayı düşünmüyorum.Hayırlısı bakalım..
Sevgi ve selamlar..








7 yorum:

Gulos dedi ki...

Benim tüm ısrarlarıma rağmen benim çeyizimdede var bu ara dantellerinden.Evleneceğimiz zaman annem heveslenip sermişti ama ben haftasına kaldırıp yerine uykusetimi sermiştim :( .
Keşke biraz daha dursaymış.
Sevgilerimle.

Ayşe dedi ki...

Haklısın Hacer..
Annelerimiz hazırlarken üşenmemişler,lakin bizler kullanmakta üşeniyoruz.Yıkayınca ütüleyeceksin,sereceksin her gün düzelteceksin..

ooooo kim uğraşsın..

Yapılmamış olsa da sızlanırız;
"Annem çeyizim de şunu eksik etti." diye...

Neyse gün gelir belki kullanılacak olur...

Kımetini bilelim:))

Nalan Kaplan dedi ki...

Her ne kadar artık yeni evlenen gençler kullanmasada hiç yapılmadanda çeyiz olmuyor işte her kızın çeyiz sandığında illaki vardır karyola takımı.Hiç değilse annemizin emeğine karşılık çıkarıp arada bir kullanmak lazım bencede :)

Ayşe dedi ki...

Evt haklısın Nalancım..

Sürekli kullanmasam da arada sandığı açıp bakmak bile hoşuma gidiyor.

Hele hele yeni çıkan örneklere bitiyorum."kullanmıyacağın şeyi ne yapacaksın" diye kendimi frenlemesem hemen örmeye kalkacağım:)

Adsız dedi ki...

maehabalar gununuz aydin olsun sayfanizla tesadufen tanistim cok hosuma gitti dediginiz gibi artikkaryola takimlari fazla kullanilmiyorhazir takimlar cikinca tantel takimlarin pabucu dama atildi bence degistirilip tekrar hayat verilebilir ben ce dantelleri ve kanevicelari pike takima cevirip kullanabiliz bu arada sizi izninizle arkadaslarima ekliycem sizide bana beklerim iyigunler.

Ayşe dedi ki...

Hoş geldiniz,ziyaretinize tşk ederim.

Evt kanaviçe takımımdan pike yapmayı ben de düşünüyorum..Allah nasip ederse yapacağım..

Ben de sizi ekledim ..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

rica etsem modelin daha yakından çekilmiş fotağrafını eklermisin işliyicem ama yakınlaştırınca bulanık çıkıyor siteniz çok güzel bu arada