Pazartesi, Nisan 30, 2007

ŞÖMENTABL ÖRENEĞİ

Geçen hafta sonu aile ziyaretine gittiğim de; annem bu şömentabl örneğini beğenip,kendine örmede yardım etmemi istedi.Ne yapsın kadın, kız çeyizi yapmaktan anca kendine sıra geldi:))
Bu şekilde 4 parçadan oluşan şömentablı,son zamanlar da moda olan parlak ipliklerle örüyoruz.
Aşağıda ki başkasına ait olan örneği görünce ben de çok beğendim.Ne derler;sıpır sıpırdı.Fakat duyduğuma göre bu ipler zamanla sararıyormuş.Pek uzun zaman dayanmıyacak:( En iyisi dantel ipinden vazgeçmiyeceksin..Mesela ben 11 yıldır dantellerimi yıkayıp yıkayıp kullanıyorum; hiçbir sararma,bozulma yok..Maaşallah Barikallah...

Parçayı bitirince;kenarlara gelecek yerlerinde ki çiçekleri gidip gelerek tamamlayarak kenarlarını da süslemişler.Düz yerleri de sık iğneyle batarak netleştirmişler.Beğenip yapacaklar için umarım açıklayıcı olur..

Yüreklerinizden sevgi ve iman aşkı eksik olmasın...Sevgiler..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb ayşeci iyiym de yorgunum acık dayımın vefatı dolayısıyle misafirim çok taziyeye gelenler var anneme bende işte çay kahve derken yoruluyorum.olsun allah misafirsizde etmesin hayırlı olsun örtü çok güzel olacak bitince byby

serinmavi dedi ki...

Çok güzel bir model ellerine sağlık canım.anneciğinde iyi günlerde kullansın sağlık ve huzur ile inş.selam ve sevgiler:.

Ayşe dedi ki...

Başın sağolsun Sibel..Allah geride kalanlara uzun ömürler versin..

Sevgi ve selamlar canım..

Ayşe dedi ki...

Sağolasın sevgili serinmavi..

Rabbim cümlenin ağız tadını bozmasın..Hayırlısını versin..

Sevgiler..